Katalogi wizytówek to bardzo popularne narzędzie, które służy informowaniu potencjalnych klientów o istnieniu danych firm, jak i aktywnie wpływać na zwiększenie ich widoczności w internecie. Każdy przedsiębiorca powinien zadbać o to, żeby również jego firma posiadała wizytówki, zarówno w katalogach ogólnych, jak i branżowych.

Jak działają wirtualne wizytówki firm?

Tego rodzaju wizytówka to bardzo prosta podstrona dużego katalogu, która zawiera komplet konkretnych informacji o danym przedsiębiorstwie. Wizytówka zawiera więc na przykład informacje o tym, czym firma się zajmuje, jakie są jej produkty, gdzie można je kupić, jakie rodzaje usług oferuje, gdzie znajduje się siedziba, czy placówki firmy i wiele innych.

Częścią wizytówki mogą być również linki prowadzące do strony internetowej firmy, sklepu online (jeżeli posiada taki sklep), fanpage’ów na Facebooku, stron w innych mediach społecznościowych, bloga, sklepu na portalach aukcyjnych i wielu innych, jest to więc bardzo skuteczna reklama firmy w internecie. Dzięki temu wszystkie te miejsca są o wiele bardziej widoczne i łatwe do odnalezienia dla potencjalnych klientów.

Ważnym rodzajem wizytówek są wizytówki w katalogach branżowych, które skupiają się na przedsiębiorstwach działających w konkretnej branży, czy obszarze rynku.

Twoja ocena: oceń teraz
Aktualna ocena: 0 - 0 głosów